Loading...

 

Outdoor Fitness Sommer "FLEX-hold"

 
Nyd naturen mens du træner dig stærk og skadesfri - for dig, der vil holde formen fleksibelt ved lige.

 

Styrke og bevægelighed trænes samtidig med, at hovedet bliver ”blæst igennem” og humøret stiger. Vi træner med skoven og stranden som ramme og udnytter de muligheder naturen giver – træstammer, bakker, sten mv. er alle effektive træningsredskaber. 

 

Outdoor fitness flex

 

Outdoor Fitness hos fys-focus er for dig der: 

  • Allerede træner min. 1 gang om ugen (løb, cykling/MTB, svømning, roning, tennis, fitness mv.)
  • Får et ekstra kick ved at være udendørs med "højt til loftet"
  • Vil garnere din træning med et godt grin og et stærkt fællesskab, mens vi træner dedikeret og målrettet
  • Skader og "småskavanker" er ingen hindring for deltagelse - vi tilpasser bare træningen og dine øvelser efter det.

 

Vores hold, der allerede har et stærkt fællesskab, giver dig: 

  • Øget styrke i hele kroppen (hvilket bedrer din performance i din sport og forebygger overbelastningsskader)
  • Bedre mobilitet, så du kan bevæge dig mere effektivt og "bæredygtigt"
  • En bedre balance, der er et vigtigt fundament for præcise og målrettede bevægelser
  • Gode udfordringer til din koordination, så både krop og hjerne er i topform

 

Hvad er anderledes hos os? 

  • Alle øvelser er nøje gennemtænkt = du spilder ikke tiden med ineffektive øvelser
  • Du er i kompetente og erfarne hænder (alle undervisere er fagpersoner med 15 - 20 års erfaring)
  • Med max. 10 deltagere på holdet (altid - ikke kun i Corona-tider), kan vi tilpasse træningen 100 % til dig og coache dig målrettet (på FLEX-holdet kan der dog på enkelte træninger være mere end 10 deltagere)
  • Vi lever, hvad vi lærer :-)

   

Det får du på fys-focus hold

  

 

Hvor: Vi mødes ved P-pladsen ved Beredskabsstyrrelsen, Strandvejen 250, 3070 Snekkersten. 

Ved meget regn rykkes træningen under halvtag i Multiparken i Helsingør, Borgmester P. Christensensvej 12, 3000 Helinsgør.

 

Hvornår:

Mandagshold: Kl 16.45 - 17.55. Kører i ugerne 26, 27 og 31 = 3 gange i alt. Underviser er Christina Lorenzen, idrætsskade terapeut og personlig træner.

Torsdagshold: Kl 16.45 - 17.55. Kører i ugerne 26, 27, 28, 29 og 31 = 5 gange i alt. Undervisere er Sandra Holm-Nepper & Pernille Springer, fysioterapeuter & personlige trænere

 

Konkrete datoer:

Uge 26:

Mandag 28/6 kl 16.45

Torsdag 1/7 kl 16.45

Uge 27:

Mandag 5/7 kl 16.45

Torsdag 8/7 kl 16.45

Uge 28:

Torsdag 15/7 kl 16.45

Uge 29:

Torsdag 22/7 kl 16.45

Uge 30 = Ingen træning

Uge 31

Mandag 2/8 kl 16.45

Torsdag 5/8 kl 16.45

  

HUSK: Du kan tilmelde dig 3 ganges træning, 5 gange eller alle 8 gange - lige som det passer dig.

 

Jeg vil træne med alle 8 gange - Tilmeld!

Pris = 1400 kr.

 

Jeg vil træne med 5 gange - Tilmeld!

Pris = 875 kr.

 

Jeg vil træne med 3 gange - Tilmeld!

Pris = 525 kr.

 

 

Tidligere deltagere udtaler - det bedste ved træningen er:

 

  • Jeg får individuelt tilpasset træning og bliver udfordret hver gang.
  • Jeg bliver presset "på den gode måde" og får større kropsbevidsthed.
  • Fællesskabet, men med det individuelle islæt ift. øvelsestilpasning. 
  • Det er anderledes end det jeg plejer, og sjovt at opleve skoven på den måde.

    

     

 

Der er GRATIS prøvetræning, hvis du ikke har trænet med før. Vil du med og prøve? 

(Husk at angive hvilken dag/hold, du vil prøvetræne på).   

 

 

Få en smagsprøve på træningen her: